Playlist

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Odchodzę, żegnam :(

Witam wszystkich :(

Jaki wiecie mój dawny nick to ZóltaSzatynka jednak...skradziono wszystko. Moje hasło i e-mail zostało zmienione, a moderatorzy? Zero reakcji. Powinnam napisać o tym post jeszcze miesiąc temu - jednak nie chciałam gnębić was. Mój nick teraz na MSP to Taristta - jednak i tak usuwam sie z bloga. Z wszystkich blogów...

                                                ( polecam sobie puścić, nadaje klimatu) : 

Przede wszystkim dziękuję wam za te kilka wspaniałąych chwil życia...straconego na MSP
Dziękuje wszystkim hejterom, za ich cudowne hejty.
Dziękuję moderatorom MovieStarPlanet, którzy nie chcą mi oddać konta
Dziękuje właścicielce bloga, za to, że chciała mnie przyjąć - zawiodłam Ciebie.
Dziękuję moim przyjaciółkom - KittyThorn, Jaszczurka99, asiakote i marsi456 - bez was bym sobie nie dała rady.
Dziękuję wszystkim.
Dziękuję tym, którzy mnie wspierali w trudnych dla mnie chwilach....






Kochani - nie zobaczycie mnie więcej na ścianach tego cudownego bloga. Może jeszcze na jakimś blogu się pojawie....kiedyś.

Usuwam się z bloga - miłego dnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz