Playlist

wtorek, 1 grudnia 2015

Kradniesz konta?!

Hey!
Dzisiejszy post będzie o pewnej dziwnej ,,sztuczce'', którą znalazłam na internecie. Dzisiejszego popołudnia szukałam jakiegoś ładnego loga na bloga. (Zrymowało się, hehe.) Przy okazji zauważyłam coś dość dziwnego. Chcecie wiedzieć, co?

Otóż...
,,CZEŚĆ! DZISIAJ WYGENEROWAŁAM DLA WAS NOWĄ SZTUCZKĘ. 
JAK MIEĆ 10.000 STARCOINS I 200 DIAMONDS? PEWNIE MÓWISZ, ŻE TRZEBA KUPIĆ VIPA? NIE! WYSTARCZY, ŻE ZMIENISZ E-MAIL NA: moviestarplanet_coins@o2.pl. TO NAPRAWDĘ DZIAŁA! MOŻESZ RÓWNIEŻ WYSŁAĆ DO NAS SWÓJ LOGIN I HASŁO, A PODWOIMY LICZBĘ STARCOINS I DIAMONDS A TAKŻE DOSTANIESZ VIPA! TRZEBA CZEKAĆ 1-2 DNI...''

Skorzystacie? Ja zrobiłam to na zapasowym koncie. Po chwili wylogowało mnie. Zalogowałam się następnego dnia, a na koncie pojawiła się dana suma. Przewidziało mi się? Nie sądzę. Cóż... to naprawdę działa. Pierwsze ,,takie coś'' co zrobiło na mnie duże wrażenie. Wypróbujesz? Trzeba czekać 1-2 dni.
                                                                    ~Czarna250Rock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz