Playlist

poniedziałek, 30 listopada 2015

Wiedzieliście?!

Hey!
Dzisiaj mam taki trochę smutny post. Tak, i przepraszam bardzo, że dość długo nie pisałam niczego, ale nie mogłam się zalogować na swoje konto na telefonie, ponieważ żadne z haseł, które znam, nie pasuje. Być może ktoś je zmienił. Tyle, że próbowałam wszystkich sposobów, a raczej nie założyłabym konta na hasło, którego zupełnie nie znam. No cóż. Jak będę miała internet to napiszę coś na laptopie. Teraz jestem ,,na okrągło'' na telefonie.
A co do dzisiejszego posta...
Może już ktoś zauważył. ZABLOKOWALI MNIE NA ZAWSZE NA MSP!
Za co?! Otóż, niby kradłam konta. Moderatorzy mają na to dowody, ale nie chcą mi pokazać. Nie zrobiłabym krzywdy żadnemu owadowi, na MSP jestem miła, a to, że czasami nie daję prezentów z listy życzeń to tylko i wyłącznie to, że po Tygodniu Unikatów na nic praktycznie nie wystarczało mi pieniędzy. Na jakieś 3-4 komplety wydałam ponad 5-6 tyś. Od włosów aż po buty i jeszcze serca, tatuaże, motylki, ozdoby. Musiałam tworzyć nowe konta, by kupić sobie komplet ubrań - fioletowy i zielony, i aż na to potrzebowałam trzech kont. Proszę, jeżeli możecie, chciałabym, żebyście napisali do Moderatorów, że oskarżenia są w stu procentach fałszywe. Jeśli tak zrobicie, a to poskutkuje - że już mnie odblokują na zawsze - będę Wam bardzo wdzięczna, a już na pewno odwdzięczę się najlepszymi prezentami - z listy życzeń, itp. Dziękuję za przeczytanie i proszę o udowodnienie Moderatorom, że jestem niewinna, że oskarżenia są tylko i wyłącznie z powodu zemsty, jakiej dokonały niektóre osoby, którym odmówiłam. Wiem, że nie wszyscy są mili na MSP, czasami zdarzają się dość irytujące osoby, ale wiem, z kim pisałam, i wiem, kto również był na mnie całkiem obrażony. Niektóre osoby zgłaszają za odmówienie, nie danie pozdrowienia, itp. Wybierają całkiem fałszywe powody, typu: ,,Groźby'', ,,Podawanie się za pracowników MovieStarPlanet'', itp. Wiedzcie, że Moderatorzy czasem kłamią, rozprzestrzeniają fałszywe informacje. Pamiętacie, jak kilka lat temu napisali, że na MSP WCALE NIE MA HAKERÓW? Otóż... zapewne wiedzą, że oni są, ale nie chcą robić sensacji i rozsiewać strachu, dlatego zataili również tą informację. Proszę Was, kochani, o pomoc. Napiszcie Moderatorom, że jestem niewinna, że to tylko i wyłącznie z powodu zemsty. Liczę na Was. Jeśli się uda, w którymś poście ujawnię screeny, dzięki którym dowiecie się, że te wszystkie oskarżenia są nieprawdą.
~Czarna250Rock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz