Playlist

niedziela, 8 listopada 2015

Wiadomość do czytelników + zapowiedź nowego filmu.

Hey!
Za względu na usunięcie bloga zajebistezycienamsp.blogspot.com przez Dasshę (Dominikę) (ewentualnie Martynę/Martynę L O V E ) , posty będę pisała na własnym blogu, założonym zaledwie wczoraj. Otóż... znacie mnie zapewne z postów na blogu Dominiki, gdzie pisałam o Lookach Tygodnia, Lookach z postaciami ze Scooby-Doo i wiele, wiele innych. Mam również wiadomość dla czytelników:
JEŻELI KTÓRYŚ Z CZYTAJĄCYCH MA KONTO NA MSP, NIECH ZGŁOSI SIĘ DO MNIE NA POCZTĘ, GDYŻ POSZUKUJĘ REDAKTOREK NA BLOGA. OCZYWIŚCIE MOJE WYMAGANIA TO PRZEDE WSZYSTKIM:
-ORTOGRAFIA,
-STAWIANIE ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH WE WŁAŚCIWYCH MIEJSCACH,
-PISANIE O MSP (EWENTUALNIE O JAKIŚ NEWSACH, ITP. ZWIĄZANYCH Z MSP LUB Z INNĄ GRĄ, ALE PAMIĘTAJCIE, ŻE TO BLOG O MSP, A NIE O JAKICHŚ ,,PIERDOŁACH'',
-POCZUCIE HUMORU,
-ORAZ PISANIE POSTÓW ,,Z SENSEM'' i NIEZBYT PRZYNUDZAJĄCYCH.
Jeżeli zrobię chat na blogu, proszę również o zgłoszenie się na chacie w sprawie współtworzenia bloga o MSP. Przede wszystkim musicie podać adres e-mail, który jest niezbędny do wysłania zaproszenia. A teraz druga sprawa:
Otóż dawno nie stworzyłam jeszcze żadnego filmu na MSP, a mój ostatni odcinek był z serii o Scooby-Doo, który jest niedokończony, gdyż pewna osoba - która grała Daphne Blake - zablokowała mnie. Na tym chyba zakończę już mój odcinek i zabiorę się do tworzenia całkiem innego filmu. Proszę również o nadsyłanie pomysłów, w których znajdzie się tytuł do filmu, gdyż na razie nic ciekawego nie wpada mi do głowy. Jak w poprzedniej sprawie, możecie zgłaszać się na pocztę na MovieStarPlanet, a po założeniu chatu - na chat. Przede wszystkim tytuł musi być ciekawy, a także zachęcający innych do obejrzenia, gdyż nie robię filmów by nie mieć w ogóle wyświetleń. Także poszukuję aktorów, więc jeżeli ktoś jest chętny to śmiało, można się zgłaszać. Również chcę podziękować użytkowniczce ZóltaSzatynka za pomoc w dodaniu tła na bloga, itp. , gdyż jest to mój pierwszy (własny) blog i raczej - może to zabrzmi dość żałośnie albo głupio - nie wiem, gdzie jest co i jak to dodać. Dziękuję za uwagę i zapraszam również na jej blog.
Przepraszam, adresu nie podam, gdyż zupełnie wyleciał mi z głowy.
To już na tyle w dzisiejszym poście.
~Czarna250Rock

4 komentarze: