Playlist

wtorek, 10 listopada 2015

Jak mnie znalazłaś?

Hey!
Dzisiejszy post będzie o pewnej użytkowniczce na MovieStarPlanet, mianowicie emo cami1. (Ogólnie nie wiem, czy dobrze napisałam nazwę.) Wczoraj siedziałam sobie spokojnie na MSP, gdy nagle jakaś dziewczyna napisała do mnie w sprawie współtworzenia bloga. Ok, to wydawało mi się nieco dziwne, już miałam zapytać, jak mnie znalazła, ale lekko się wstrzymałam. Napisałam, że ok, ale że są pewne wymagania, które musi spełnić, by być redaktorką. No to napisała ,,dawaj''. Jakby była pewna w stu procentach, że zda. No dobra, więc zarządziłam, że ja będę pisać jej wymyślone zagadki, a odpowiedzią będzie słowo z trudnością ortograficzną, typu: rz, ż, u, ó, itp. Jednak znów się zgodziła. Zadałam jej jakąś zagadkę, a odpowiedzią była rzeżucha. I tak... bla, bla, bla, aż w końcu odpowiedziała. No, rzeżucha. Ale nie byłam do końca pewna. Jestem najlepsza w klasie z ortografii, ale musiałam sprawdzić, czy dobrze napisała. No tak, dobrze, więc przeszłam dalej. Znów minęło trochę czasu, kolejna zagadka i tak parę zagadek... ale potem zobaczyłam jej biografię. Hm... nic nie wydawało mi się dziwne, myślałam, że jest dość dobra z ortografii, jednak chyba - pod pretekstem, że umie - sprawdziła pisownię w internecie. Natknęłam się na jej kolor włosów. ,,Bląd'' ? Pisze się blond, więc napisała źle. Rozumiem, był to pierwszy błąd, ale ryzyko, że dodam ją jako redaktorkę na własnego bloga odrobinę zmalało. Potem... ulubiona gwiazda: ,,Jenifer Lopez'' ? Mogła się pomylić. DRUGI RAZ?! Może błędy, które zauważyłam, wydają się dla niektórych żałosne, że przecież mogła się pomylić, ok. Ale przecież gdyby był to blog o Jennifer Lopez, z pewnością nie zdałaby na redaktorkę. Być może moje wymagania przekraczają wszelkie granice, że takiego maleńkiego błędu nie da się zauważyć, ale cóż... To by było chyba wszystko na tyle, pewnie jeszcze napiszę dzisiaj jakiegokolwiek posta na temat MovieStarPlanet. Aha, i chciałam Wam podziękować, że było tak wiele zgłoszeń na redaktorkę, naprawdę wiele, jedno. ZóltaSzatynka zgodziła się być redaktorką, ale wtedy, gdy jej to zaproponowałam. I bardzo Was proszę, piszcie w komentarzach, co sądzicie o dzisiejszym poście: czy warto uczynić emo cami1 redaktorką tego bloga, czy też nie?
Bardzo przepraszam za wszelkie błędy, które mogły się tu pojawić, starałam się napisać wszystko poprawnie, itp.
To będzie na tyle w dzisiejszym poście, dziękuję za uwagę.
~Czarna250Rock

2 komentarze:

  1. Co do emo cami1, możesz jej zaproponować, by napisała próbnego posta na twój e-mail. Ocenisz jej pisownie, pretekst, poczucie humory, wyrażenie jakich używa. Jeżeli już weźmiesz ją na bloga i Cię zawidzię, to poprostu usuń ją z bloga. Proste?! No nie do końca...a ja już się żegnam

    ~ZóltaSzatynka

    OdpowiedzUsuń