Playlist

poniedziałek, 9 listopada 2015

Heyos *-*

Siema! Już o mnie wspomniała administratorka bloga Czarna250Rock, za co jestem jej bardzo wdzięczna, a więc może zaczniemy tego posta?!

Jestem Koperek, Dżin, Szynka. Nazywajcie mnie jak chcecie. Byłam także redaktorką na blogu Dominiki. Prowadzę własnego bloga o MSP >>>KLIK<<<
Zazwyczaj pierwsze posty na takich blogach są nudne, jednak u mnie będzie inaczej
   Mam na imię Izabela, mam 11 lat i właśnie chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej. Obecnie w MSP gra kilku moich znajomych m.in CandyMila.
Nie mam żadnych planów na przyszłość, jak zwykłam powiadać: "Ważna jest teraźniejszość, a przyszłość mówi sama za siebie".
  No ogół gram w TransForMice i różne strzelanki *-*Nie chcę nikogo straszyć ale nienawidzę Harrego Pottera :( W MSP gram od 23 grudnia 2014 roku, czyli w moje urodzinki, jednak na koncie ZóltaSzatynka gram od czerwca. MSP pomaga mi rozwijać kreatywność. Zawsze byłam niezdarna i słaba. Ale to się zmieniło! Od 4 klasy odważyłam się złapać piłkę w zbijaku xDDD Jezu ale była potem beka, a teraz? Teraz jestem najlepsza z całej klasy na W-F. Jaki z tego morał? Nie wiem, ale jakiś chyba jest, nie? Jak wiesz PISZ W KOMENTARZU. Teraz może troszkę o moim koncie na MSP. Moja nazwa na MSP to ZóltaSzatynka. Dlaczego? Miałam wtedy obsesje na punkcie żółtego i no cóż jestem szatynką. Chciałabym nazywać się Youlissima, nawet założyłam takie konto, ale jestem tak przyzwyczajona do mojego. Mam 15 lvl. Miałam jeden raz vip-a na tydzień. Tak z gazetki, nie myślę oby wydawanie pieniędzy na jakieś pikselowe monety, diamenty i ubrania było sensowne.. Moje palce *-*. W szkole jestem najlepsza z informatyki i z W-F jak już wspomniałam powyżej. Uwielbiam czytać, najbardziej akcje typu 'Niezgodna" czy "Igrzyska Śmierci". Mam dwóch młodszych braci Leonarda i Teodora (Leo i Teo xD).Leoś ma prawie 2 latka, a Teo będzie miał niedługo 3 miesiące ;)
Na MSP najczęściej robię dramy, jednak teraz jestem w trakcie robienia horroru  "Niewinna kukiełka"
. Planuje także wiele innych filmów:
"Continuum"
"Ciemny materiał"
I jeszcze wiele. wiele innych.

Myślę, że już sporo o sobie powiedziałam. Jak występują jakiekolwiek błędy  interpunkcyjne czy ortograficzne to z góry przepraszam.To na tyle z tego zajebisztego posta. Przygotujcie się na wstrząs, bo  następny post będzie o niebo lepszy. Żegnam Zozolki ***

Dwa pierwsze komentarze dostaną prezent*-*

KONIECZNIE ZOSTAW KOMENTARZ

2 komentarze:

  1. Ja bym chciała dostać prezencik. *-* + fajny opis XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci, leci samolocik do Ciebie (puff..) przyleciał xD

      Usuń