Playlist

środa, 17 lutego 2016

Cześć Wam!

Hej! Mam na imię Wiktoria i jestem nową redaktorką tego bloga (: Mam nadzieję, że mnie polubicie taką, jaka jestem i nie będę musiała tutaj udawać kogoś, kim nie jestem. Wybaczcie, ale nie dam wam mojego zdjęcia, bo się przerazicie. :D To może na początku opowiem coś o sobie?
No to tak; Mam 13 lat, mieszkam w Rybniku (w. Śląskie) i jestem aspołeczna, czego naprawdę w sobie nie lubię. Jestem wredna dla ludzi, i mimo że próbuje coś z tym zrobić, być milsza... Nie oszukujmy się, nie wychodzi mi to. XD Mam jedną przyjaciółkę, i do tego tylko internetową. W szkole ludzie z mojej klasy mnie nie lubią, ale nie przeszkadza mi to, mimo tego, że nie mam się do kogo odezwać przez cały dzień. Jestem tzw. "szkolnym fejmem", czego nienawidzę. ;') Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, jestem bardzo otwartą osobą. Moje konto na MSP nazywa się He3ott. Chyba tyle powinno wam na razie wystarczyć. ;d
Mam nadzieję, że moje posty was zaciekawią, i będziecie je czytać dlatego że chcecie, a nie dlatego, że ktoś was do tego zmusił. Do zobaczenia! ;)

~ He3ott.

2 komentarze:

  1. Witam. Adminka? Raczej redaktorką, takie małe poprawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Titanium Max Trimmer's Racing Tips, Tips & Preview
    Get titanium nail our free and detailed tips and seiko titanium predictions for titanium sheet this T1 horse, thinkpad x1 titanium then head over to the T1 horse trainer or race on the T1 silicone dab rig with titanium nail today,

    OdpowiedzUsuń