Playlist

wtorek, 9 lutego 2016

Mietek napisał posta...szczegóły i wyjaśnienia -,-

Hej -,-

Jak wiecie dłuuugo mnie nie było [1,2,3], aż 12 dni. Nie powinnam teraz pisać posta, lecz ćwiczyć do egzaminu jednak, musiałam rozwiązać pewien "konflikt".


Na MSP zostały rozgłoszone plotki, że jestem hakerem. Hakuję konta i przesyłam sc i diamond, gdyż pewna moja "koleżanka" zrobiła mi pewien dowcip. Ma ona 34 level. Nicku nie napiszę...bo tak. Napisała w statusie.  Pewien tekst:

"UWAGA! NA MSP JEST NOWA HAKERKA! TARISTTA! UKRADŁA MI WSZYSTKIE SC I DIAMOND! ZGŁASZAJCIE JĄ!!!"

Powiem tak - jest to zwykła bzdura.Dostałam bana za 101 lat (XD). Napisałam do moderatorów i odpisali, że przepraszają za jakieś usterki itp. Po 2-3 godzinach zostałam odblokowana. Przerażenia :C


Plotka rozjaśniła się na całym MSP, na szczęście po moim "temacie" na forum zrobiło sie spokojniej. Dziękuję moderatorom i moim przyjaciółkom. <33


~Mietek Konserwator

2 komentarze:

  1. Aleś sobie kłopotów przysporzył Mietku Konserwatorze. Zawsze wiedziałam, że ty jesteś jakiś "nieludzki" xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja, Kocicaa969, ale na telefonie nie mogę wybrać żeby napisać koma Jako CzarnaMelody MSP, echh... .-.

    OdpowiedzUsuń