Playlist

środa, 6 stycznia 2016

Co jest na niemieckim MSP?

Hey!
Dzisiaj postanowiłam napisać posta o niemieckim MSP. Dlaczego akurat o tym? Ponieważ myślę, że te ,,polskie posty'' są trochę nudne, więc dzisiaj będzie też coś z Niemiec.
Otóż...
Pewnie myślisz że niemieckie MSP wcale nie różni się od naszego, polskiego? 
Nie. Jest tam dużo fajniejszych rzeczy, których my nie możemy robić na polskim MovieStarPlanet. Oto jedna z nich.

1. UNIKATY!
Nie wierzysz? No to paczaj jak najszybciej na screeny!
I co? Oczywiście wszystko w Design Studio. A tak oprócz tego, to...
CO MY TU WŁAŚCIWIE MAMY?
~Snake Fake Tatoo~ Pewnie każdy z Was nie raz go widział i kojarzy. Pojawił się w ostatni dzień Tygodnia Unikatów w 2015 r. Jak dla mnie był to pierwszy Tydzień Unikatów, tak przy okazji.
~Short And Feathery~ Ta spódniczka również pojawiła się w Tygodniu Unikatów, jednak na samym początku i była dostępna również w 2015 roku.
No i ostatnia rzecz...
PAPIEROS?! Tak, papieros. Nie wiem skąd, nie wiem jak, ale niestety się tu pojawił. Otóż przyznaję, że widziałam go już gdzieś w filmiku na YouTube. Ale niestety na niemieckim MSP nie. No cóż, teraz przynajmniej wiemy, że jest właśnie w Niemczech. No ale w sumie, to... w MSP grają też małe dzieci...

Mam dla Was kilka stron, także myślę, że post nie będzie zbyt krótki. A oto i one...
Tutaj kolejna strona z niemieckimi unikatami. Jak widzicie, mamy tu też normalną sukienkę, ale co tak naprawdę znajduje się poza nią? ...
~Princess Toes~ Znane, najczęściej spotykane na angielskim MSP, buty. W tym przypadku mamy je białe, ale są dostępne w różnych kolorach. Na YouTube znajdziecie także kilka filmików, w których MovieStars dostają te buty. Szczególnie angielskich filmów. Wywołują niezmierną radość, tak...
~Short and Feathery~ Tutaj to samo, co na poprzedniej stronie.
~Stripey~ Nie wiem, czy dobrze napisałam nazwę, w każdym bądź razie również znany unikat. 
~,,Jakieś fioletowe spodenki''~ Nie no, ale serio nie znam nazwy. Za to możecie je znaleźć u MovieStar Juna13 na polskim MovieStarPlanet.
No i ostatnia rzecz...
TOPÓR?! Przyznaję, że to już dla mnie nowość. Nigdy nie spotkałam się z tym na polskim MSP, oglądam także dużo filmików na YouTube; przeważnie angielskich, i również ich nie było. Dziewczyna z YouTube była zaskoczona papierosem, a co dopiero topór? Hm... jak dla mnie, chyba nie powinno być ,,tego czegoś'' na MSP. No bo skoro Moderatorzy wycofali niektóre animacje, bo uznali, że są zbyt ,,brutalne'', no to czemu zostawili tą rzecz? Dziwne.

Trzecia strona:
I tutaj też na pierwszym miejscu są ,,Princess Toes''. No i co jeszcze?
~Nose To Ear~ Szczególnie ważny unikat dla niektórych MovieStars.
~Short and Feathery~ To też już było...
~Snake Fake Tattoo~ No i to też.. hm.
~,,Te włosy już gdzieś widziałam''~ No nie znam nazwy, w każdym bądź razie takie same włosy chyba również miała Juna13 na polskim MSP.
Na drugiej pozycji jest...
~,,Nieznane mi coś''~ Widzę to pierwszy raz. No i na pierwszy rzut oka trochę przypomina unikat. Ja jednak nie wtrącam się do historii ,,tego czegoś''.
No i jakaś ,,Dość Fajna Bluzeczka''. Hm... może nie bluzeczka, ale top. Widać, że to również jest unikat, z tego powodu, że unikaty są jakby ,,rysowane'', a te normalne rzeczy w sklepie są takie jak animacja, taka ,,bardziej nowoczesna''. W każdym bądź razie, bardzo mi się spodobał ten top.

Kolejna strona, również z unikatami...

To już chyba cz...warta strona z unikatami, hehe. No i znowu papieros, a raczej dwa.
~Short and Feathery~ Boże, ile razy już się pojawiła ta spódniczka?!
~Snake Fake Tattoo~ Tym razem bez komentarza...
~,,Jakiś kwiatuszek?''~ Aha, już chyba wiem co było na poprzedniej stronie. I od razu powiem, że widziałam już ten prześliczny unikat, ale przykro mi, bez nazwy. No, przynajmniej tutaj. Na polskim MSP też chyba ktoś go miał, ale więcej jest go na angielskim serwerze.

I tutaj piąta strona unikatów. I co będzie?
No i tak. Czy zauważyliście, że było aż pięć stron i pojawiły się tylko dwie normalne rzeczy, które są dostępne na polskim MovieStarPlanet? Myślę, że to dziwne. MSP jest, że tak powiem, wręcz ,,osrane'' tymi wszystkimi unikatami. Ale niestety, w końcu każdy chce je mieć... No i zobaczymy wreszcie, co jest tutaj.
~Short and Feathery~ Jezu, te spódniczki mnie już wkurzają. Są wręcz na każdej stronie z unikatami.
~Snake Fake Tattoo~ Rozumiem, że ludzie KOCHAJĄ te tatuaże, ale to już lekka przesada.
~Stripey~ Też nie wiem, czy dobra nazwa, w każdym bądź razie są to te biało-czerwone ,,spodnie'' ze skarpetkami... No, może za bardzo ,,niewidzialne'' spodnie, heh?
I dwie inne rzeczy, wreszcie.
Powiem Wam tak... kurtka nie jest zła, jest dość spoko. Ale włosy... są przepiękne! Myślę, że niewielu osobom się spodobały, ale mi bardzo. Gdyby były dostępne na polskim MSP w Design Studio to bym je od razu kupiła. I założyła...

No to tak. Z unikatami dajmy już sobie spokój. Teraz coś innego, może nawet dziwnego?


Spongebob, haha... Jeszcze jaki słodki!
Więc... dostępny jest tylko na niemieckim serwerze. Nie znajdziesz go w żadnym Chatroomie, a już tym bardziej nie w ,,Ubierz Się'' ani w ,,Quizie''.
Musisz go po prostu wyszukać w wyszukiwarce znajomych. Jeśli dobrze się przypatrzyliście, to za jego profilem są profile innych osób. Widać? Jest nawet level. 
Miałam Wam pokazać cały profil Spongebob'a, ale niestety screen wyszedł tak beznadziejnie, że sobie darowałam. 
Hej, no co ty, to nie koniec! Za zaproszenie Spongebob'a do znajomych otrzymujemy takie wspaniałe rzeczy:
Chyba najbardziej podobają mi się bluzki, ale banner ze Spongebob'em i Patrykiem jest dość fajny. Palmy też są świetne.

A teraz druga osoba z niemieckiego MSP:

Co my tu mamy? Oczywiście Nickelodeon.
Jest to kolejna osoba, a właściwie ,,osoby'', które również są na niemieckim MovieStarPlanet. Niestety nie mam żadnego screena z prezentami, które również można dostać za zawarcie znajomości z Nickelodeon, ani screena z jego dokładnym profilem, ponieważ nie zdążyłam ich zrobić. Bardzo przepraszam za te ,,usterki'', hehe. 
Tak więc post był dość długi, ale myślę, że za to ciekawy. Zapraszam do czytania kolejnych notek.
              Dzięki. 
                                                                                                          ~Czarna250Rock.

3 komentarze:

  1. Żal ciebie na polskim msp też była niedawno plaga uni w design studio ale to zwykli gracze to zrobili używając Charlesa i jak się to założyła to były zwykłe ciuchy z design studio

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie widzisz, post był pisany na początku 2016 roku, gdzie na polskim serwerze nawet nikt nie pomyślał o tworzeniu unikatów w Desing Studio. :) Teraz mamy praktycznie koniec 2017, więc parę rzeczy się zmieniło. Radzę spojrzeć na datę, bo pisanie tego typu komentarzy pod starymi postami jest całkowicie bezsensowne. :p

    OdpowiedzUsuń