Playlist

czwartek, 7 stycznia 2016

Jestem? Ponownie? To ja?!

Witam sedecznie wszystkich  na nowo. Wcześniej wszyscy znaliście mnie jako ZóltąSzatynkę, lecz teraz znacie mnie jako ... Taristta. Tak to jest moje nowe konto na MovieStarPlanet :/ Jeżeli ktoś mnie nie zna, bądź zapomniał o mnie - wstawiał tutał wycinek mojego posta powitalnego:


Jestem Koperek, Dżin, Szynka, Tara, Taris. Nazywajcie mnie jak chcecie. Byłam także redaktorką na blogu Dominiki.
Zazwyczaj pierwsze posty na takich blogach są nudne, jednak u mnie będzie inaczej
   Mam na imię Izabela, mam 11 lat i właśnie chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej. Obecnie w MSP gra kilku moich znajomych m.in CandyMila.
Nie mam żadnych planów na przyszłość, jak zwykłam powiadać: "Ważna jest teraźniejszość, a przyszłość mówi sama za siebie".
  No ogół gram w TransForMice i różne strzelanki *-*Nie chcę nikogo straszyć ale nienawidzę Harrego Pottera :( W MSP gram od 23 grudnia 2014 roku, czyli w moje urodzinki, jednak na koncie ZóltaSzatynka gram od czerwca. MSP pomaga mi rozwijać kreatywność. Zawsze byłam niezdarna i słaba. Ale to się zmieniło! Od 4 klasy odważyłam się złapać piłkę w zbijaku xDDD Jezu ale była potem beka, a teraz? Teraz jestem najlepsza z całej klasy na W-F. Jaki z tego morał? Nie wiem, ale jakiś chyba jest, nie? Jak wiesz PISZ W KOMENTARZU. Teraz może troszkę o moim koncie na MSP. Moja nazwa na MSP to Taristta. Dlaczego? Miałam wtedy obsesje na punkcie żółtego i no cóż jestem szatynką. Chciałabym nazywać się Youlissima, nawet założyłam takie konto, ale jestem tak przyzwyczajona do mojego. Mam 9 lvl. Nie myślę oby wydawanie pieniędzy na jakieś pikselowe monety, diamenty i ubrania było sensowne.. Moje palce *-*. W szkole jestem najlepsza z informatyki i z W-F jak już wspomniałam powyżej. Uwielbiam czytać, najbardziej akcje typu 'Niezgodna" czy "Igrzyska Śmierci". Mam dwóch młodszych braci Leonarda i Teodora (Leo i Teo xD).Leoś ma prawie 2 latka, a Teo będzie miał niedługo 5 miesięcy :o
Na MSP najczęściej robię dramy, jednak teraz jestem w trakcie robienia horroru  "Niewinna kukiełka"
. Planuje także wiele innych filmów:
"Continuum"
"Ciemny materiał"
I jeszcze wiele. wiele innych.

No cóż, już sporo o sobie powiedziałam. Dam wam jeszcze screen mojej postaci ( z innego mego bloga )

Zapraszam także na mojego bloga - >>>KLIK<<<

Żegnam Zozolki :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz