Playlist

sobota, 9 stycznia 2016

Dziwne wąsy na angielskim MSP + Honey 2009?

Hey!
Dzisiejszy post będzie o pewnych wąsach z angielskiego MSP oraz o Honey 2009. Myślę, że możemy już zaczynać...

Dziwne wąsy...
Odkąd pojawiły się na pierwszym miejscu w zakładce TOP w czasie trwania ,,Cutey Kawaii'', przyniosły ze sobą chaos a także strach. Otóż, gdy kupiło się te oto wąsy, zostawało się zhakowanym, a czasem także zablokowanym na zawsze. Ponoć stworzone zostały w Charles'ie Proxy, o którym opowiadałam Wam w poprzednim poście, tak więc to by wyjaśniało, dlaczego można być zablokowanym. Pumpchkin zmieniała również kolory butów, słuchawek oraz bransoletki, w jakiejś sekundzie. A dlaczego? Ponieważ gdy masz kilka takich samych ubrań w innych kolorach, będziesz zmieniał/a stylizację. Oczywiście po odświeżeniu strony. Jest bardzo dużo filmików na YouTube, właśnie z takim czymś. 

Teraz druga sytuacja:
Acc_Honey_2009_13...
Kto to może być? Otóż to prawdopodobnie hakerka, która wymyśliła te wąsy, by użytkownicy, którzy je kupią, zostali zhakowani. W filmiku zobaczyłam również historię, ale nie jestem pewna, czy jest ona prawdziwa.
Ponoć kiedyś urodziła się dziewczynka, a w jej rodzinie noszono wąsy. Wkrótce ona też zdecydowała się je nosić. W szkole się z niej śmiali, a koleżanka coś jej zrobiła z tymi wąsami, itp. Honey wiedziała, że jej koleżanka lubi grać w MovieStarPlanet, więc wymyśliła wąsy, jej koleżanka je kupiła, a Honey zhakowała jej konto. No i tak zaczęła się historia z wąsami, które rozsiewając chaos i strach, stały się ,,kluczem'' do zhakowania konta.
Oczywiście nie wiem, czy dobrze zrozumiałam tę historię, ponieważ była po angielsku, ale na pewno prawie wszystko jest dobrze przetłumaczone. Tak więc te wąsy rozsiały zamieszanie na MSP.
Gdzie można je znaleźć na MSP?


Na pierwszym miejscu w TOP. Oczywiście ja zalogowałam się na moje angielskie konto, ale niestety nie było ich na pierwszej stronie. Wyszukałam konta z nazwą ,,Honey 2009" i stworzyłam jednemu z nich Looka oraz go zakupiłam. Zrobiłam to tylko dla wąsów, by sprawdzić, czy są jeszcze dostępne. Nic nie kupowałam, wolałam nie ryzykować. Ale wąsy zmieniły swoją nazwę...
Z Acc_Honey_2009_13 na jakieś ,,Super Staches'' czy coś takiego.

Teraz trzecia sytuacja:
Mnóstwo ArtBooków...

Tak, jest ich jeszcze więcej, ale nie będę za bardzo ,,zaspamiać'' posta.

No i oczywiście mam dla Was również pewną przestrogę:
Tak więc to już koniec posta. Dziękuję za czytanie.
             To już na tyle.
                                                                             ~Czarna250Rock.

4 komentarze:

  1. Już nie ma tej afery z wąsami. Dla pewności kupiłam te wąsy, i jeszcze nic mi się nie stało. Jak coś się stanie to napisze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey była dyrektorką artystyczną MSP do 2015. Jak można wierzyć w takie debilizmy...

    OdpowiedzUsuń