Playlist

niedziela, 24 stycznia 2016

Q&A: Czyli 100 faktów i mitów na temat mnie :3

Hey!
Dzisiejszy post będzie o... Raczej będzie to Q&A, czyli fakty i mity na temat mnie. Nie będzie pytań, nie będzie. No, może będzie to takie inne Q&A... Tak więc zaczynajmy.

1. Moje imię zaczyna się na literę ,,W".
2. Mam więcej niż 10 lat, ale mniej niż 13.
3. Mam psa, Beagle'a. 
4. Wabi się Spike. 
5. Wolę psy niż koty. 
6. Nie wiem, ile mój pies ma lat. 
7. Mój ulubiony kolor to niebieski. Zresztą sama nie wiem, bo kiedyś lubiłam żółty.  Nadal go lubię, więc...
8. To dopiero 8 fakt, a ja już nie wiem co napisać. 
9. Kocham rysować, a raczej szkicować. 
10. Mój ostatni rysunek, jaki narysowałam to Anime. Oto jego zdjęcie:



11. Tak, to szkic, więc jeśli go nie możesz zobaczyć, to znaczy, że jesteś ślepy.
12. Lubię pisać posty na blogu. 
13. Nie odwiedzam już bloga Dominiki. :c
14. Na MSP wchodzę praktycznie codziennie. 
15. O MSP dowiedziałam się z reklamy w tv. 
16. Już nie mam pomysłu na fakt. 
17. Kocham unikaty na MovieStarPlanet.
18. Na MSP mam ich pełno.
19. Moja szkoła jest koloru żółtego.
20. Nie lubię czasem do niej chodzić.
21. Mam jakieś 13 przedmiotów w szkole. 
22. Muszę nosić okulary, ale ich wcale nie zakładam. :D
23. Bardzo lubię śpiewać. 
24. Kocham Michaela Jacksona nad życie. *-*
25. Jego najlepsza piosenka, to moim zdaniem Slave To The Rhythm.
26. Słucham czasem rapu, ale tylko takiego, który mi się spodoba. Czyli prawie nigdy go nie słucham, no chyba, że któraś z moich koleżanek włączy go na przerwie. 
27. Bardzo podoba mi się piosenka Jamal - Policeman. 
28. Nienawidzę rocku, metalu, a także techno. 
29. Już nie wiem, co napisać. :c
30. Chciałabym wziąć ślub i założyć rodzinę. 
31. W przyszłości chcę zostać malarką, piosenkarką, weterynarzem lub projektantką mody. 
32. Nie lubię Justyna Burgera. :D (Justina Biebera xD) 
33. Jedyna jego piosenka, która mi się podoba to ,,What Do You Mean?"
34. Lubię parodię właśnie tej piosenki w wersji MSP. :D
35. Kocham mówić po angielsku. Czasami zamykam się w pokoju, oglądam coś po angielsku o MSP i komentuję to po angielsku. *-*
36. Mój ulubiony przedmiot to angielski, ponieważ nie piszę tematu ani niczego, co jest na tablicy. Ja to po prostu umiem. Dla mnie to łatwizna, umiem trudniejsze słowa i rzeczy, których moje koleżanki nie znają. •-•
37. Lubię najnowszą piosenkę Adele: ,,Hello".
38. A także lubię jej parodię. :D
39. Już nie mam pomysłu na więcej. +-+
40. Kocham ciastka, cukierki i żelki.
41. Mam konto na Facebooku. 
42. Nie podam Wam nazwy. :c
43. Nie lubię matematyki. 
44. Także jej nie umiem. 
45. Lubię koszykówkę i hokeja.
46. Kocham grać w kręgle. 
47. Bardzo lubię MSP. 
48. Nie lubię Pixi Star. >.< 
49. To już 49 fakt. :D
50. Doszliśmy do pięćdziesiątki. :D
51. Kocham Coca-Colę.
52. A także kocham orzeszki ziemne. 
53. Nie lubię oliwek. •_•
54. Chociaż moja koleżanka ma na imię Oliwia. To akurat wyjątek. :D
55. Nienawidzę piosenki z ,,Nyan Cat". :c
56. Nie lubię chipsów o smaku szynki i chrzanu. Ble. -.-
57. Nie lubię niemieckiego. 
58. Chciałabym mieć na imię Sara albo Vanessa. 
59. Nie wiem, co tu jeszcze dodać. 
60. Nie lubię ,,suchych" ciast. 
61. Nie przepadam za lodami czekoladowymi. :c
62. Kocham lody truskawkowe i cytrynowe. *-*
63. Bardzo lubię rysować Anime.
64. Nie lubię rosyjskich ludzi, ani ich języka. :D
65. Nienawidzę, kiedy ktoś mi dokucza. :c
66. To jusz szesicidźiesionty punkt. :D
67. Nienawidzę patrzeć na błędy ortograficzne oraz źle napisane wyrazy, tak, jak powyżej. Tu macie przykład od mojej siostry ciotecznej. :D






Aż mi się chce śmiać. :D

68. Moja ulubiona pora roku to lato. 
69. Chciałabym, by było 10 miesięcy wakacji i tylko 2 miesiące szkoły. :)
70. Ale nuda... xD
71. Nie lubię koloru sraczkowatego. :D
72. Bardzo lubię czytać dowcipy, a także ich słuchać.
73. Nie lubię kłótni. :c
74. Kocham spaghetti. *-*
75. Nie lubię, gdy ktoś jest chamski, niekulturalny, nieznośny i głupi. 
76. Bardzo lubię Quizy. 
77. Kocham słuchać muzyki Michaela Jacksona i ,,Let it go" po angielsku. :)
78. Lubię wysyłać pozdra na MSP, ale praktycznie nigdy tego nie robię. :D
79. Siedemdziesiąty dziewiąty punkt, serio? :D
80. Lubię truskawkowe batoniki/kinderki.
81. Kocham puszczać muzykę w telefonie, wkładać telefon pod poduszkę i słuchać. To dobry sposób, jeśli muzyka jest zbyt głośna, a tylko wy chcecie jej słuchać. Poza tym, tak fajnie się słucha. Robię tak, gdy bardzo boli mnie głowa. :c
82. Nie mam pomysłu, ech. ._.
83. Lubię oglądać Lisę Lilimak, Trinity, Maisie Akę, Sir Chickena, Kwiatkową1011, Oliwię/2010 i Pattie. :)
84. Lubię psy rasy Beagle.
85. Lubię szukać i zbierać kasztany. 
86. Nie lubię chodzić po niczym mokrym w skarpetach. :D
87. Nawet lubię bawić się lalkami. :D
88. Lubię robić różne maleńkie rzeczy dla lalek, a także szyć dla nich ubranka. *-*
89. Nie umiem robić na drutach. :c
90. Lubię wąchać różne, ładnie pachnące kwiaty. 
91. Mój ulubiony to chyba róża.
92. Lubię grać w ,,Państwa i miasta". :D
93. Bardzo lubię oglądać angielskie filmiki o MSP, szczególnie o Miss Filly lub o hakerach. Tak, wiem, to dziwne, ale lubię się trochę pobać. Ten dreszczyk emocji. :D
94. Nie jestem rasistą, oczywiście, że nie. :D
95. Lubię grać w różne gry z prowadzeniem samochodów. :)
96. Mój ulubiony film to Titanic. 
97. Kocham oglądać ,,Zaklinaczkę duchów", a także ,,Czarodziejki".
98. Moja ulubiona postać z ,,Klubu Winx" to Musa.
99. Wreszcie 99 punkt. :D
100. Kocham różne dzikie zwierzęta, takie jak lwy, tygrysy, lamparty, pumy, serwale, rysie i leopardy. 

No, rozpisałam się dużo, ale jak widzicie, to już wszystkie 100 punktów. Mam nadzieję, że dzięki temu trochę lepiej mnie poznaliście. Przepraszam, że w ogóle nie było mitów, ale niestety nie wiedziałam, co napisać. :D
A ja już się żegnam i dziękuję za czytanie. 
                  To już na tyle. 
                                                                                                        ~Czarna250Rock. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz