Playlist

czwartek, 7 stycznia 2016

Prawdziwi czy fałszywi?

Hey!
Dzisiejszy post będzie o ,,Moderatorach'' na MSP. Dlaczego o ,,Moderatorach'' a nie Moderatorach? Ponieważ spróbujemy się dowiedzieć, czy oni rzeczywiście są prawdziwi. Na internecie znajdziecie bardzo dużo zdjęć o tych ,,Moderatorach'', jednak wciąż nie wiemy, czy są oni prawdziwi czy nie. Także zaczynajmy...

,,Moderator'' numer 1.
Właściwie nie Moderator, hehe. Trochę Was zmyliłam, ale tak na początek to chyba można? W każdym bądź razie zobaczcie, co znalazłam na internecie.
Ta osoba pochodzi z Niemiec, ponieważ widać niemieckie napisy. Niestety nie jest związana z tematem o Moderatorach, ale pojawiła się tak na początek. Naszą uwagę chyba od razu przykuła animacja ,,Fuck You'', której tak naprawdę nie ma nigdzie w sklepie na MovieStarPlanet. Jedyne co wiem, to była jeszcze jedna taka osoba, tym razem z Polski, ale ona wstawiła screeny do swojej biografii na MSP z pozdrem i właśnie z tą animacją. Powiedziała też, że to nie haki, tylko po prostu ,,sztuczki'' albo bodajże ,,specjalne programy'' do takiego czegoś. Nie wiem już co o tym myśleć...
Jak już mówiłam, ta osoba nie ma nic wspólnego z Moderatorami, więc nie będziemy określać, czy jest ,,fejkiem'' czy też nie. Ale z drugiej strony, to... w sumie może mieć ona coś wspólnego z Moderatorami. No bo przecież za coś takiego mogliby ją zablokować.

,,Moderator'' numer 2.
Tak, tak, tym razem to nie żadna niemiecka osoba ani animka ze środkowym palcem. Teraz będzie screen dla dowodu.
Jak widzimy, stare MSP. Znaczek VIP, Boonie... a co z tą osobą? Wprawdzie Moderatorów nie da się znaleźć w wyszukiwarce znajomych na MovieStarPlanet, ale ja nie szukałam tym razem. Osoba nie wydaje mi się zbytnio prawdziwa, ale zależy, czy była zaproszona do znajomych przez tablet czy telefon, czy też z komputera. Da się zaprosić Moderatora do znajomych tylko na urządzeniach mobilnych, na komputerze nie. Nie wiem niestety jak było w tym przypadku, ale wyraźnie widać, że jest wysłana prośba. Gdyby jeszcze był dowód, że ta osoba przyjęła...

,,Moderator'' numer 3.
Tutaj już mamy nowe MSP, nowe ubrania... Zazwyczaj Moderatorzy nie mają animacji, jak typowe MovieStars, po prostu sobie stoją i mają coś w statusie o bezpieczeństwie. Tutaj się to pojawiło, ale ciągle niepokoi mnie animacja. W każdym bądź razie zostawimy tą osobę w spokoju. No, może jeszcze powiem, że do ubrań też się doczepiłam... ale skoro w spokoju, no to już żegnamy tą osobę.

,,Moderator'' numer 4.
Znów nowe MSP...
Tym razem nikt jej nie zaprosił do znajomych. Ale jej status jest dość dziwny. Moderatorzy nigdy nie pisali nic o ,,Darmowych VIP-ach''. Myślę, że jednak zostawmy status. Jej ubiór:
No i mówiłam że Moderatorzy nie noszą sukienek ani kolorowych włosów?
Zwykłe, czarne ubrania, włosy jak początkowa MovieStar oraz dość wysoki poziom. Niestety tutaj nie możemy go zobaczyć..

,,Moderator'' numer 5.
Kolejna osoba. Jak będzie tym razem?
Ech, już ostatnia osoba. Znowu stare MSP...
I co ja mówiłam na temat animacji?! Szok. Ubiór... bez komentarza. Status: yyy...
No i nazwa.
Jak to ,,Moderator''? Przecież jak sobie założysz nowe konto i wybierzesz tą nazwę to pisze, że jest niedozwolona. Dziwne... no i gdzie znaczek ,,MODERATOR''?
Chyba teraz to fałszywa osoba.
I podsumowując...
Chyba ostatnia osoba jest fałszywa. I tylko ostatnia. A Wy co sądzicie? Jest jeszcze ktoś podejrzany?

Ale mam coś jeszcze...
Hehe... chyba to też ,,fałszywiec''. Skóra, kapelusz, status...
Moderatorzy nigdy nie piszą czegoś takiego, nie ubierają się jak kowboje ani nie mają skóry murzyna, heh... Tak więc: TO TEŻ ,,FEJK''?
Co sądzisz? Napisz w komentarzu!
A ja się już żegnam i dziękuję za czytanie.
       To już na tyle.
                                                                                                                      ~Czarna250Rock.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz